Sunday 4 September 2011

Jangan Frust kalau tak de orang nak texting kau okay!

"nite sweetheart, take care h0ney, sweet dream darling, miss u". errkk nak jugak dapat wish selamat malam cam nie !! sweet bangat. hee. ♥

haha. macam gersang je wehh.
aku rasa aku pernah dapat kot. dulu laa....tapi macam tak cukup sweet aje. in bm. haha
uish. bm kill? baku kot. pelik pelik. tapi boleh la dari tade.
ekk? untunglahhhh ader orang sayang. 
aku memang sayang semua kengkawan aku sama rata. ^^
yg tu aku tau. aku mmg pentingkan kawan memanjang dari dulu. 
hahahahaha. pandai!!


lama kot dah lame tak dapat mesej cenggini.  haha. weyy, takyah nak kecewa sangatlah. kalau kau tunggu pun tak de guna. kau yang boring. kalau gian sangat, bak mai number fon sesape. soh apek juai tin text kau madah2 jiwang tu. haha. janji kau bahagia. wekkzz....


texting girls : konfom 2 page text msg pun tak cukup.
texting guys : half page is enough.




Boo : aku suka orang wish "takecare" and "gudnitemoning"."nak tido dulu". haha. nampak sweet.

No comments: