Friday 1 April 2011

i don't have any idea about the title.

salam
^___^

hari ni hari aku tak berapa nak cerah.ada awan mendung sikit.tapi alhamdulillah matahari dah kembali bersinar.buat apa nak berhujan lama-lama.nanti dah demam sendiri jugak yang susah.aku ni kadang-kadang sedikit kecewa bila hati ni selalu fragile.kalau boleh scan agaknya tak taw la macam mana bentuk dia.serupa hati yang macam love shape tu ka ataw sangat buruk berkerak-kerak.sob sob.tapi mungkin hati yang fragile ni sebenarnya kuat.ye la kan,dah seratus lima puluh juta kali dah pecah berderai lepas tu okay ja.biar la bentuknya buruk janji tough gitu kan.haha tough la sangat;p

kadang-kadang sikap aku dengan sekeliling yang membawa diri pergi pecahkan hati sendiri.aku tak pernah nak salahkan orang walau mungkin ada kalanya orang-orang itu salah.tapi aku pun bukan la manusia yang sempurna perfect tiada cacat cela.jadi aku redha,mungkin apa yang berlaku membuatkan aku lebih kuat.dan memandangkan aku lebih banyak memendam dam melepaskan melalui tangisan aku rasa itu okay dan chill chill aja.walau agak cengeng dan lembik macam biskut kering cicah kopi panas tu tapi aku tak kesah.yang penting hati orang aku tak sakitkan.aku rasa biarlah begitu.aku pun tak la rasa terbeban macam kena hempap batu bertan-tan atas kepala.so selagi boleh,terima sahaja dengan hati terbuka.aku percaya hidup ni sentiasa berkesinambungan untuk masa depan kita,jadi insyaAllah suatu hari orang-orang itu akan merasa rasa hati aku ini.aku tak mendoakan macam tu tapi ya bisa kok,mungkin aku pun merasa macam ni sebab aku pernah tak sengaja buat orang rasa macam yang aku rasa sekarang.ye lah,aku pun memang senada dengan kesilapan,tak lari jauh dari buat onar-onar yang tak tersangka terbuat.eh faham tak ayat aku?macam sedikit komplikated kan.buat-buat faham la eh ;)

okey la,untuk tak meneruskan membebel dengan lebih komplikated sampai aku yang taip ni pun tak faham,aku tamatkan entri ni dengan "Allah is always beside me and beside you.we always have His mercy.mari bersyukur alhamdullilah.ketenangan hati itu datang dari cinta kita pada Dia.i love you Allah"

No comments: