Wednesday 16 March 2011

Aku yg suka tidor dan suka lmbt

Pernah tak kau ada satu perasaan bekobar kobar (smbil dengar lagu bekobar2 nyanyian sapa ntah x ingt..tp mmg ada lagu ni..) bangun paling awal dalam rumah lepas tu kau berjaya Subuh sebelum mata hari naik, lepas tu kau pun macam bangga la ni pergi opis awal pakai eyeliner, perfume mekup bagai HUMANG AI. Sumpah perasaan bangga tu boleh sampai kepada 14 tahun lama nya. Bangga betul.

Nak tak nak, perasaan bangga tu jatuh hukum harus. Sebab selama ni aku jarang jarang  datang awal dan aku juga pekerja yang selalu dapat maki sebab konon konon berlagak otai selalu muka datang lambat masuk opis. (sory boss)Reason datang lambat adalah simple, AKU LAH JEBON SUKA BANGUN LAMBAT. Jam tu da x larat nak memekak kat tinger aku yg cute ni tiap2 pagi. Yang susahnya aku ni bley plak x dengar...Ajaib sungguh telinger ni..(pekak)Setiap kali  balik rumah MESTI aku meLunaskan tanggungjawab kepada tilam dan bantal. Atau kata lebih singkat, TIDUR. Kat opis pon pantang ada msa terluang msti aku tido. Partition plak besau...mmg tido la aku kan...smpi tekuar leleh2 la ayaq liuq basi aku ni...terok sungguh pangai mak anak dua ni...hishh!!


*mulai hari ni aku kena berubah...sb klu aku terus terus mcm ni sure kerat jd 18 blas la anak2 aku akan ikot pangai bgn lmbt malas bgn pagi ni kan kan kan......so aku kena berusaha menjadi contoh terbaik pd anak2 aku. Chaiiyok!!



.......ZzzzZzzzzzzZZzz.......

No comments: