Wednesday 16 March 2011

Rahsia..susahnya nak tutup...

Benda yang paling susah dan mencabar dalam dunia ni adalah menutup rahsia seseorang.Selalunya rahsia tu akan datang apabila ada benda yang salah dilakukan.Tak banyak rahsia baik yang ada,lagi banyak yang buruk berbanding yang baik jenis-jenis rahsia ni.

Sebab itu,jika anda nak buat salah,nak buat dosa,jangan share apa yang anda dah buat dengan orang lain.Pandai buat,pandai tutup.Jangan kena tangkap,jangan sampai ada orang lain tau.Klu org tahu nasib la sapa soh buat salah kan.....kantoi...

Kenapa?

Bayangkan,anda ada seorang kawan,lelaki lah katakan.Dia ni kaki tibai perempuan dan dia secara bangga menceritakan kejayaan dia mentidurkan perempuan yang tah ke berapa puluh orang.Anda dengar semua cerita dia.Anda dengar macam mana kisah dia bawak balik perempuan tu ke rumah,anda nampak dia bawak balik perempuan tah mana2 dia ambik masuk bilik.

Yang paling menyakitkan hati,anda dengar katil berbunyi..eek ook eek ook....eek ookk..eekk..eeeeeekkkkk...ahhhhh.Keluarlah dia dari bilik dia dengan memakai tuala sambil tersenyum kepada anda yang sedang menonton TV sambil isyarat "bagus" ditunjukkan.

Dan kejadian itu berulang lagi,berulang lagi,berulang lagi.Sehinggalah satu hari,kawan anda tu kata,"Dol,aku nak kahwin 6 bulan lagi.."

Anda pun menjawab,"Dengan sapa?Dengan awek yang kau bawak balik semalam ke?"

Dia jawab,"Tak,dengan tunang aku yang dah 8 tahun couple dari sekolah menengah.Gila kau nak kawin dengan awek semalam,kaki togak tu.." Pergh.Ada tunang rupanya.Anda pun mengangguk."Dol,aku nak kau jadi pengapit aku!"tanya kawan anda."Oooohh,seriously,aku nak,aku nak!"kata anda melompat kegirangan.

Sampai hari perkahwinan,anda tengok bakal isteri kekasih lama kawan anda tu."Gila kau,kerja kau tiap2 malam membelasah pempuan,bini kau carik yang tudung labuh?" tanya anda."Biasalah...biasalah.."sengih member anda,bangga.

Anda tenung bakal isteri kawan anda tu.Anda tengok dia.Hanya akan ada satu aje perasaan yang akan timbul.Rasa simpati.....Dia bakal bersuami lelaki yang horny,yang tak puas hanya dengan onani.Mesti kena rasa badan sunti.Baru dapat tenaga di siang hari.Lawa pulak tu bakal bini.

Nak aje anda jeritkan,"DIA KAKI KONGKEK PEMPUAN!JANGAN KAWIN DENGAN DIA!KAWIN DENGAN AKU!AKU VIRGIN YANG TAKDE GELFREN!"

Lagi lah simpati kalau kau tau member kau gay,tapi dia kahwin sebab nak cover dia gay.Gila kesianlah dekat isteri dia.Tapi,nak buat macam mana?There are some secrets that you shouldn't share it with anyone.Ada benda yang sepatutnya disimpan tapi dah disharekan menjadi pengetahuan beberapa orang.Dan jika anda berbuat demikian,anda sebenarnya sedang mengajak mereka bersubahat,kongsi2 dosa ramai.

Susah.
Benda tu sangat,sangat,sangat susah nak dilakukan bila kita dah tau.

Jika anda nak buat jahat,jangan,jangan,kongsi benda tu dengan orang lain.Mengajak orang lain bersubahat ni adalah satu beban yang akan ditanggung oleh anda dan kawan anda sehinggalah anda KO esok hari.

Dan aku tak nak tulis pasal perempuan yang macam tu,nanti orang kata aku "racist gender." Tapi,mesti ada jadi kan?Takyah tipu....perempuan lagi la suka share kisah2 cinta dengan kawan diorang.

Ps - tolong jangan jadikan post ini sbg tempat utk menyatakan "bertudung labuh" tak semestinya baik,pakai tudung sbb nak cover love bite....bla bla bla.At least,dia pakai tudung dan dia ada perasaan malu dan tutup "love bite" tu kalau dia ada.Kau,pegi tunjuk love bite kau kat satu dunia apa cerita? ~Source from Cursing Malaysia~


No comments: