Tuesday 21 June 2011

destiny brought me here ;)



alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah.tiada kata yang paling indah dapat aku ungkapkan hari ni selain pujian kepada Dia yang Maha Kuasa.segalanya dah dilalui dengan jayanya dan yang pasti ini bukan la penamat untuk aku,insyaAllah panjang umur dan lebih rezeki boleh la further degree pulak.amboi..baru msuk sem3 da over berangan bagai.tapi tapi tapi,well usia semakin menginjak 28 tahun,jadi harus lah lebih matang dalam mencorak hidup.kan kan?

okay,sepatutnya tak boleh nak gembira sangat sebab aku bukan lah amik  kos yang gempak hebat trang tang tang.bukan nak condemn diri sendiri tapi umpama sindiran sinis aku nak bagi buat mereka yang pandang rendah terhadap kos management nih.katanya tak hebat.ya diakui belajar tak la tough kan,subjek baca-baca,ada la selit akaun finance selambak dua.tak hebat pun.tapi bila sebut tentang rezeki ni kita tak boleh jangka,tak semestinya bermula dengan hebat akhirannya pasti hebat.hidup ni seimbang,kadang-kadang kita tak tersangka masa depan kita tak la sesuram yang orang lain jangka.so be what you want to be.ignore apa orang nak kata.yang penting betul dan terletak pada paksinya.kadang-kadang impian kita tak tercapai sebab terlampau nak dengar cakap orang.so bentuk la masa depan sendiri.jalan ada depan mata.aku percaya kalau kita dah berusaha bersungguh-sungguh pasti ada ganjarannya.so tawakal,mungkin mula ni tak berapa nak okay bagi kita apa yang kita dapat.tapi mungkin Allah simpan yang terbaik untuk kita pada satu masa yang akan datang.kesabaran tu kan selalunya membuahkan hasil.jadi menanti lah dengan penuh redha :)

lately post aku ni memang skema habis kan,al maklumlah dah semakin tua.ngih ngih ngih;p okey yang sebenarnya entry aku kali ni adalah untuk menyatakan rasa bahagianya aku dengan takdir yang telah membawa aku ke UMCCED ni,memang kadang-kadang merungut tak ingat dunia mengomel pasal kebosanan sebagai student tapi at the end bila aku dah berhasil melalui fasa ni aku sedar yang banyak aku dapat bila blaja dekat UMCCED.dapat kawan-kawan baru yang sangat la indah persahabatan tu walaupun singkat.thanks sebab menjadi sebahagian dari kenangan indah dalam hidup Wan Mazyanti Azani :)
.mana yang lepas ni further degree pun tak mungkin akan rasakan memori macam zaman diploma.believe me,i will sure miss you all dear lots!memory is a way of holding onto the things you love,for the things you are and for the things you never want to lose.hence,i'll keep those we had in heart

dan akhir sekali terima kasih semua atas semua yang pernah kita lalui bersama.friendship forever! :D

No comments: