Tuesday 21 June 2011

Down

penah x korang rasa down sngt. down sesangat...haa..ni aku tengah rasa down la ni..sesangt down..tataw nak ckp cmna da down aku ni....kecewa....luka suma cukup rasa.

tak cukup dengan tu aku nak kena bahan plak ngn dak2 class aku sb aku xdpt lg nak send attachment list acc and duit xleh nak p bank in lg sb xleh kuar. klu korang bengang tak. da cukup kot presure arini yg  aku dapat. time2 ni la nak jd isu. mmg tak bley blah btol la. aku rasa klu dekat da lama aku runner p bank in duit tu. saket dowh. lagi lemer pegang lagi rasa besalah. da la miting AJK Class xdpt dtg. bongok sungguh la. Aku mmg cukup down harini.......

keja sangat banyak. sampi nak kuar pon tak leh. oke dah lagi type lagi aku mara.

Boo: Aku tak mampu da nak harungi lebih dari harini punya dugaan............cukup la......moga urusan ku dipermudahkan Allah utk hari ni esok lusa tulat dan akan datang..amin

No comments: